Ολοκληρωμένη προσέγγιση της αθλητικής προπόνησης νεαρών ποδοσφαιριστών

Το ποδόσφαιρο αναφέρεται στα αθλήματα όπου μπορείς να αγνοήσεις κάποιο τμήμα προετοιμασίας και να μην το συμπεριλάβεις στο σύστημα προπόνησης. Γι ‘ αυτό είναι δυνατόν να πούμε ότι σχεδόν όλες οι ειδικές μέθοδοι προπόνησης που χρησιμοποιούνται στο ποδόσφαιρο είναι αναπόσπαστες καθώς έχουν διαφορετικά σκευάσματα: τεχνικά, τακτικά, σωματικά, ψυχολογικά.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις ακόλουθες μεθόδους: περιεκτική, συνδεδεμένη, gaming και ανταγωνιστική. Εκτός από τις βασικές μεθόδους, υπάρχουν διάφορες μέθοδοι μεθοδολογικών τεχνικών για την επίλυση των καθηκόντων διαφόρων προπονήσεων των ποδοσφαιριστών.
Κατά την επιλογή των μεθόδων προπόνησης και της προπόνησης, ο προπονητής πρέπει να καθοδηγείται από τους κανόνες που υποδεικνύουν σε κάθε μια ξεχωριστή περίπτωση τις πιο ορθο Ως γνωστό, η επιλογή των μεθόδων εξαρτάται από την ουσία της προπόνησης, της ηλικίας, των προσόντων και των ατομικών δυνατοτήτων των νεαρών ποδοσφαιριστών.
Έντονη (ολοκληρωμένη) μέθοδος
Στο σύγχρονο στάδιο της ποδοσφαιρικής ανάπτυξης, οι απαιτήσεις για πολυκομματικές προπονήσεις ποδοσφαιριστών έχουν αυξηθεί τρομερά, γεγονός που φυσικά προκάλεσε αύξηση του χρόνου αφιλοκερδώς στα καθήκοντα κίνησης. Αλλά επειδή η αύξηση του χρόνου μετακίνησης των καθηκόντων δεν είναι απεριόριστη, υπάρχει ένα καθήκον να βρεθεί ένας τρόπος που να μειώσει το κόστος της εκτέλεσης του, να διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά του και να αυξήσει ακόμη την αποτελεσματικότητα του για πολυπολιτισμική προετοιμασία.
Η επίτευξη αυτού του στόχου χρησιμεύει ως κοινή εκπαιδευτική μέθοδος όταν ένα ειδικά επιλεγμένο έργο κίνησης επιλύει ταυτόχρονα τα καθήκοντα της φυσικής, τεχνικής, τακτικής και ψυχολογικής εκπαίδευσης.
Η ιδέα να αναπτύξουμε κλιματιζόμενες ποιότητες κινητικότητας μέσω ποδοσφαίρου (συνδυασμένη μέθοδος) εμφανίστηκε πριν από πολλά χρόνια.
Ποδοσφαιρικοί στόχοι με αναπτυσσόμενους τρόπους συνιστώταν η ανάπτυξη ενός ή άλλου κλιματιστικού κινήματος.
Στην πραγματικότητα, το καθεστώς κίνησης των καθηκόντων με την μπάλα άρχισε να μοιάζει με εκείνα που χρησιμοποιούνται στα κυκλικά αθλήματα για την ανάπτυξη ορισμένων χαρακτηριστικών κλιματισμού, δηλαδή το βασικό πράγμα έγινε η τήρηση του καθεστώτος φυσικής δραστηριότητας, και το ζήτημα της τεχνολογίας και της ακρίβειας πήγε στο φόντο.
Το αρνητικό αντίκτυπο αυτής της κατεύθυνσης στις ποδοσφαιρικές μεθόδους ποδοσφαίρου μπορεί να εξηγηθεί από δύο
– πρωτίστως, οι τρόποι προπόνησης που αναπτύσσονται από φυσιολόγους και βιοχημικούς για κυκλικά αθλήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τις απαραίτητες, όσον αφορά την ανάπτυξη λειτουργικότητας, επιρροές στους ποδοσφαιριστές
– δεύτερον, η εκτέλεση των εργασιών κίνησης με τη μπάλα εναντίον ορισμένων από αυτά τα πράγματα δεν θα μπορούσε να αποτύχει να προβληματίσει την τεχνική της μπάλας, καθώς η ανάπτυξη διαφόρων πηγών ενεργειακού εφοδιασμού μέσω καθηκόντων που σχετίζονται με μπάλα σε πολλές περιπτώσεις διευκρινίζει τρόπους που δεν ταιριάζουν με την τρόπους με τους οποίους οι ποδοσφαιριστές πρέπει να ενεργήσουν στο παιχνίδι.
Έτσι, ασκήσεις ποδοσφαίρου με την μπάλα που εκτελείται σε τρόπους ανάπτυξης μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο όταν αυτές οι τρόποι ταιριάζουν στο παιχνίδι.
Πρώτα απ ‘ όλα, οι αριθμοί τους περιλαμβάνουν παιχνίδια παιχνιδιών, ειδικά παιχνίδια (1 x 1, 2 X 3, κλπ.) και μίνι ποδοσφαιρικά παιχνίδια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι είναι το πιο προσβάσιμο στα παιδιά, ο τρόπος ανακύκλωσης των εμπειριών που αποκτώνται από τον έξω κόσμο. Το παιχνίδι παρουσιάζει φωτεινά χαρακτηριστικά της σκέψης και της φαντασίας ενός παιδιού, το συναισθηματικό του, η δραστηριότητα και η ανάγκη για επικοινωνία αναπτύσσεται.
Ένα ενδιαφέρον παιχνίδι αυξάνει την ψυχική δραστηριότητα του παιδιού, και μπορεί να λύσει ένα δυσκολότερο έργο από ότι με ένα ′′ προγραμματιζόμενο ′′ έργο κίνησης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι τάξεις πρέπει να γίνονται μόνο με τη μορφή παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι μόνο μία από τις μεθόδους και δίνει καλά αποτελέσματα μόνο σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους προπόνησης.
Έτσι, η διαδικασία παιχνιδιού και παιχνιδιού αυξάνει την αξιοπιστία της απόδοσης τεχνικών και τακτικών ενεργειών, η μεταβλητότητα τους, προσαρμόζει τη σχέση και την κατανόηση μεταξύ των συνεργατών, αυξάνει την ψυχολογική αντίσταση έναντι μπερδεμένων επιρροών, σφίγγει τη θέληση και το θάρρος, παράγει ποιότητες μάχης που επιτρέπουν σταθερά να ξεπερνούν τις δύσκολες δύσκολες καταστάσεις συνθήκες αθλητικής πάλης.
Παιχνίδια (ενσωματωμένη) μέθοδος προετοιμασίας
Ως γνωστόν, η ολιστική επίδοση της κίνησης του επιλεγμένου αθλήματος αποτελεί βάση της προετοιμασίας του (σωματική, λειτουργική, τεχνική, τακτική και ψυχολογική).
Επαναχρησιμοποιούμενη επαναχρησιμοποιήσιμη κίνηση του επιλεγμένου αθλήματος γενικότερα με τη διατήρηση όλων των χαρακτηριστικών του και την αναπόσπαστη προετοιμασία (στην πράξη λέγεται gaming training Η Ολοκληρωμένη προπόνηση επιτρέπει στους ποδοσφαιριστές να δημιουργήσουν ένα ειδικό θεμέλιο, να προσκολλήσουν και να αναπτύξουν αποτελέσματα που επιτυγχάνονται στη μάστερινγκ και να βελτιώσουν τις δεξιότητες της συνθήκης, συντονισμού, τεχνικές δεξιότητες και δεξιότητες τακτικής στη διαδικασία πρακτικών κατηγοριών για διαχωρισμό ατομικών προσόντων και ανάπτυξη
Η υψηλότερη φόρμα της είναι διαγωνισμός (προπόνηση και επίσημη).
Στο ποδόσφαιρο, μια τέτοια ανώτερη μορφή προετοιμασίας παιχνιδιού είναι διμερή, έλεγχος, φιλικά και επίσημα παιχνίδια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λεγόμενη ′′ ελεύθερη ′′ μορφή παιχνιδιού όπου οι παίκτες δεν περιορίζονται και βελτιώνουν όλα τα συστατικά του παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς στο γήπεδο.
Το ελεύθερο παιχνίδι εξασφαλίζει με ασφάλεια δύο καθήκοντα: αρχάριους, παιδιά δημοτικού σχολείου, ενισχύουν τα βασικά της ′′ ικανότητας παιχνιδιού “, δηλαδή αναπτύσσοντας προσανατολιστική ικανότητα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες, ενδυνάμωση τεχνικών δεξιοτήτων, διαμόρφωση δεξιοτήτων τακτικής, ανάπτυξη βασικών ειδικών, θέλησης και ηθικών ποιότητων και Περισσότερα. Αρχάριος-ποδοσφαιριστής γνωρίζεται με τα μέσα του παιχνιδιού, που σε περαιτέρω προπόνηση θα προσπαθήσει να ξεπεράσει. Ως εκ τούτου, ένα ελεύθερο παιχνίδι που είχε μεγάλη σημασία για την προετοιμασία των αγοριών στις συνθήκες ποδοσφαίρου ′′ δρόμου-αυλής ′′ έχει ιδιαίτερη σημασία μόνο σε συνθήκες οργανωμένης προπόνησης. Εδώ τα παιδιά μαθαίνουν τα γενικά βασικά του ποδοσφαίρου, γεγονός που τους δίνει την ικανότητα να αναπτύσσουν πλήρως τις ατομικές ικανότητες. Σε τέτοιες συνθήκες οι νεαροί ποδοσφαιριστές μαθαίνουν να δείχνουν την προσωπικότητά τους ήδη από τα πρώτα βήματα προπόνησης και προπόνησης.
Σε πιο εξειδικευμένους παίκτες όπως οι έφηβοι και οι νεαροί, το ελεύθερο παιχνίδι χρησιμεύει στη βελτίωση της αυτοσκέψης. Αναπτύσσει την ικανότητα να αξιολογήσει την αλλαγή της κατάστασης, να πάρει τη σωστή απόφαση η ίδια ή συλλογικά, και αναπτύσσει αυτοπειθαρχία, ευθύνη για το έργο και τις λειτουργίες παιχνιδιών. Σε ένα δημιουργικό (ελεύθερο) παιχνίδι, ποδοσφαιριστής εκτρέφει το στυλ του που καλύπτει όλα τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του. Ως εκ τούτου, το ελεύθερο παιχνίδι είναι μια απαραίτητη μέθοδος προπόνησης και προπόνησης, η οποία εξασφαλίζει ανάπτυξη με βάση την ανάπτυξη της ικανότητας του ατομικού παίκτη.
Το βασικό μέσο προπόνησης και προπόνησης των ποδοσφαιριστών είναι ένα συγκινητικό έργο. Είναι διαφορετικοί, η επιλογή τους υπαγορεύει τα καθήκοντα που θέτουν σε διαδικασία μάθησης και κατάρτισης.
Για ανάπτυξη, ανάπτυξη και βελτίωση ποιότητων και δεξιοτήτων χρήσης:
- καθήκοντα κίνησης για γενική και ειδική ανάπτυξη δεξιοτήτων κλιματισμού και συντονισμού
- Κινήσεις για μάθηση και βελτίωση της τεχνικής κίνησης και κατοχής της μπάλας ·
- εργασίες κίνησης για μάθηση και βελτίωση τεχνικών και τακτικών δράσεων, συνδυασμών και συστημάτων παιχνιδιών.
Ειδικότερα, με βάση την επίδραση της ′′ θετικής μεταβίβασης ′′ συνιστάται η αλληλοεπίδραση των καθηκόντων που αποσκοπούν στην ανάπτυξη ποιότητων και ικανοτήτων με το έργο της μάθησης:
- Ανάπτυξη ταχύτητας – απεργίες μάθησης
- Ανάπτυξη γρήγορων δυνατοτήτων – προπόνηση με εγκεφαλικό επεισόδιο με πόδι ή κεφάλι.
- Ανάπτυξη ικανοτήτων συντονισμού – εκπαίδευση διεξαγωγής, εξαπατημένες κινήσεις, ντρίμπλα,
- Ανάπτυξη συντονιστικών ικανοτήτων – κατάρτιση (υποδοχή) επεξεργασία μπάλας, εκπαίδευση σύνθετου συντονισμού,
- Ολοκληρωμένη ανάπτυξη δεξιοτήτων κλιματισμού ή ανάπτυξη γενικής αντοχής – προπονητικού ομίλου αλληλεπιδράσεων και μετάδοσης μπάλας
- Ανάπτυξη ταχύτητας αντοχής – αλληλεπίδραση ομάδας εκπαίδευσης
- εκπαίδευση της μετάδοσης μπάλας – αλληλεπίδραση ομάδας εκπαίδευσης
- Ανάπτυξη συντονιστικών ικανοτήτων – αλληλεπίδραση ομάδας εκπαίδευσης ή διαμόρφωση ατομικής τεχνικής και τακτικής τεχνικής τεχνικής τεχνικής με συντριπτική χρήση των καθηκόντων για τη διδασκαλία γραναζιού.
Τα καθήκοντα κίνησης έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο σώμα, βελτιώνουν τον συντονισμό των κινήσεων, αυξάνουν τη δύναμη, την ταχύτητα και την αντοχή, διευρύνουν τον κύκλο των δεξιοτήτων και δεξιοτήτων κίνησης.
Αυτό βελτιώνει τις δραστηριότητες των καρδιαγγειακών, αναπνευστικών και άλλων συστημάτων του σώματος, και έτσι αυξάνει τη φυσική φυσική κατάσταση και επιταχύνει τις μετα-προπονητικές διαδικασίες αποκατάστασης. Κάθε έργο κίνησης επηρεάζει περισσότερο ή λιγότερο σε κάποιες ποιότητες, ικανότητες και δεξιότητες. Ως εκ τούτου, τα καθήκοντα κίνησης επιλέγονται ανάλογα με τη συντριπτική επιρροή τους.
Ως αποτέλεσμα της αύξησης του συνολικού πεδίου εφαρμογής των καθηκόντων κινητικής κινητικότητας, όλο και περισσότερο η εξάπλωση λαμβάνει ένα έργο κίνησης για να επιλύσει διάφορα καθήκοντα, λαμβάνοντας υπόψη το συνδυασμένο αντίκτυπο τους.
Προφανώς, ο προπονητής πρέπει να εντοπίσει την ′′ πρωταγωνιστική λάνκα ′′ στην ολοκληρωμένη προετοιμασία, η οποία καθορίζει περισσότερο τη διαμόρφωση και τη βελτίωση άλλων συστατικών της ολοκληρωμένης προπόνησης του αθλητή. Είναι επίσης προφανές ότι αυτό το μοτίβο είναι το χαρακτηριστικότερο των παιδικών, εφήβων και μερικώς νεανικών.
Τα συνηθέστερα μέσα προπόνησης και προπόνησης ποδοσφαιριστών αναγράφονται μόνο εδώ. Η αποτελεσματικότητα της επιρροής τους εξαρτάται από την παιδαγωγική δεξιότητα των προπονητών, την ευφυΐα του ποδοσφαιριστή, την ικανότητα να ποικίλλει καθήκοντα κίνησης ανάλογα με συγκεκριμένες συνθήκες, κατάσταση και επίπεδο εκπαίδευσης ποδοσφαιριστών και συνεπής τήρηση των αρχών της διοίκησης της προπόνησης διαδικασία.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία εκπαίδευσης και εκπαίδευσης. Η περιγραφή τους μπορεί να βρεθεί στην ιδιαίτερη εγχώρια και ξένη λογοτεχνία. Επιπλέον, πολλοί εκπαιδευτές οι ίδιοι αναλαμβάνουν καθήκοντα κίνησης και οδηγούν ειδικές κάρτες. Η επιτυχία της υπόθεσης αποφασίζει τη δημιουργική προσέγγιση προπονητών και ποδοσφαιριστών να χρησιμοποιήσουν όλη την ποικιλία των προπονητικών επιρροών.
Πηγή: Nikolaenko Valeri